

Fabryczna rura wylotowa turbiny jest wykonana z tworzywa sztucznego i jest bardzo wąska, co powoduje ograniczenie przepływu powietrza.
Dolot wykonany jest z giętej rury aluminiowej. W przeciwieństwie do innych rur na rynku, rura jest dostarczana wraz z aluminiowym adapterem i łącznikiem silikonowym. Dzięki zastosowaniu adaptera zestaw umożliwia maksymalny przepływ powietrza. Rura wylotowa turbiny wykończona jest powłoką lakierniczą o seryjnym wyglądzie.
W zestawie:
-1x rura wylotowa turbo (Turbo Discharge Pipe Conversion - Turbo outlet)
-1x rura przepustnicy o wysokim przepływie (Charge Intercooler Pipe Conversion - Throttle pipe)
-2x obejma nierdzewna
-1x łącznik aluminiowy
-1x zbrojony łącznik silikonowy
Zastosowanie:
Audi TT MK2 2.0T TSi 2009
dla VW MK5 GTi 2.0T TSi 2009
dla VW MK6 GTi 2.0T TSi 2010
Dla VW Jetta MK5 2.0T TSI 2009
dla VW Tiguan 2.0T TSI 2009
dla VW Scirocco 2.0T Tsi 2009
nie pasuje do Jetta 2013+
Kody silnika: CCTA / CBFA